-
-
-
@eljot60 Właśnie nie wiem… to taki rower terenowy, musiał się sprawdzać w każdych warunkach. Generalnie kiedyś rowery były cięższe, teraz mamy jakieś ramy lekki, karbonowe czy coś tam. Sam pomysł na amortyzacje i jednocześnie mocniejszy materiał niż zwykła dętka dobry.
-
@mammusia-aleksandra-alka prawdopodobnie takie rozwiązania wyparły dętki, które są lżejsze, lepiej amortyzują i niekoniecznie są mniej wytrzymałe, może bardziej, biorąc pod uwagę takie do rowerów górskich – te sprężyny pewnie dość szybko się zużywały (np. po przejechaniu 1000km mogły być już mocno obluzowane), bo to jednak mechaniczne rozwiązanie 🙂
-
@chicku No ale byle co i masz po dętce a na takim jedziesz po szkle i chyba nic się nie dzieje?
-
@mammusia-aleksandra-alka no fakt, na pewno wszystko jest kwestią kompromisów, czy ważniejszy jest ból tyłka czy odporne koła na rozbite przez zdołowanych przez fine de sciecle żuli butelki ;D
-
-
-
-
-
Media
Zdjęcia dodane do postów
Wideoklipy dodane do postów
Rama, koła, kierownica, siodełko, łańcuch – wszystko na swoim miejscu. A sprężyny a kołach to ciekawy pomysł, choć raczej to rozwiązanie w praktyce się nie sprawdzało (np. z powodu ciężaru takich kół)